Director Sibiu este un blog dedicat blogurilor sibiene unde puteti gasii constant cele mai noi stiri postate pe blogurile si site-urile sibiene.


Cum sa folosesti Twitter pentru a-ti promova afacerea


Twitter este un serviciu de microblogging care permite postarea de mesaje a cate 140 de caractere. Aceasta retea sociala va poate ajuta sa gasiti noi clienti, sa fidelizati clientii actuali, sa imbunatatiti optimizarea site-ului…

De ce ai folosi Twitter?

La o prima vedere Twitter este un instrument ce nu prea pare a fi util. Daca vrem sa trimitem un mesaj avem e-mailuri sau Yahoo Messenger, daca dorim sa ne creem noi contacte putem folosi Facebook, daca dorim sa impartasim o experienta/un sentiment exista blog-uri….

Asadar, de ce am folosi Twitter? Pentru ca Twitter ne ofera cate putin din avantajele celorlalte platforme sociale.

Postati informatii pertinente si interesante care pot provoca reactii sau care pot initia dezbateri in randul cititorilor dvs. si promovati-va astfel afacerea!

Iata cateva cifre relevante despre Twitter (statistici aprilie 2010) :

- Twitter inregistreaza in total in jur de 105 milioane de utilizatori inscrisi,

- Motorul de cautare Twitter inregistreaza peste 600 de milioane de cautari pe zi ;

- 75% din traficul de pe Twitter provine din exteriorul platformei Twitter.com

In fiecare zi, milioane de oameni folosesc Twitter pentru a descoperi si a impartasi idei cu ceilalti. Twitter a devenit deasemenea si o modalitate eficienta de a-ti promova afacerea. Fie ca este vorba despre magazine online sau despre site-uri de prezentare, oamenii pot beneficia de multe avantaje din conexiunile pe care le fac cu firmele de pe Twitter.

Cum te poti folosi concret de Twitter pentru a-ti promova firma ?

1. Creaza-ti o retea si difuzeaza informatii.

La fel ca Facebook sau Linkedin, Twitter este o modalitate foarte buna de a intra in contact cu oameni noi si de a extinde reteaua proprie cu persoane pe care niciodata nu le-ai fi intalnit “in viata reala” sau online.

Pe Twitter veti intalni atat clienti prospecti cat si bloggerilor pasionati si experti web ! Este o oportunitate buna de a-i contacta direct pentru a le propune parteneriate, pentru a le prezinta o noua oferta sau pentru a promova un eveniment …

Twitter poate fi deasemenea un instrument de fidelizare a clientilor. Twitter poate avea aceleasi avantaje ca newsletter-urile trimise prin e-mail. Twitter permite deci fie trimiterea unui mesaj generic , fie trimiterea unui mesaj direct unei persoane.

Se disting trei tipuri de mesaje :

- Cei trimise automat prin intermediul feed-urilor RSS si a actualizarilor pe blog…

- Cele trimise manual pentru a impartasi informatii deja existente pe Internet si publicate pe site-uri si blog-uri de catre altcineva.

- Cele trimise exclusiv pe Twitter pentru a difuza un buzz, oferind o promovare exclusiva pentru comunitatea dvs., pentru a pune o intrebare …

Twitter este un serviciu simplu si foarte accesibil pentru o firma mica: nu este nevoie sa cumperi un software/abonament pentru email-uri pentru a avea o baza de clienti sau sa creezi newsletter-uri HTML … Tot ce trebuie sa faci este sa creezi un cont si clientii vin singuri!

2 – Faceti fata concurentei gasind constant noi clienti.

Puteti obtine informatii pretioase din cuvintele cheie utilizate in Tweet-uri … De exemplu puteti afla ce scriu utilizatorii despre firma si produsele dvs. cautand marca dvs. pe http://search.twitter.com. Se stie foarte bine ca oamenii sunt mai reactivi la parerile negative. Masurati si imbunatatiti calitatea serviciilor propuse prin supravegherea clientilor si prospectilor !

Puteti deasemenea sa urmariti in mod automat persoanele care au cautat un anumit cuvant cheie pe http://www.twollow.com, http://twitterperch.com si chiar sa primiti o alerta pe mail cu ajutorul : http://twilert.com, http://tweetbeep.com, http://whostalkin.com, http://twittersearch.flaptor.com, http://twist.flaptor.com…

Prin crearea de alerte pentru cuvinte cheie precum “ofert laptop” sau “caut mp3 player”, puteti gasi noi clienti, fiind astfel cu un pas in fata concurentei.

Deasemenea, utilizand unealta http://www.tweetstats.com puteti obtine statistici ale contului dvs. Twitter : numar de Tweet-uri e zi/luna, statistici privind replicile date mesajelor postate de utilizatori.

3 – Promovati-va produsele si serviciile

Adaugand un buton de share pe blog sau pe site, cititorii pot impartasi mai usor comunitatii lor virtuale articolele si promotiile dvs.

Pluggin pentru Wordpress : http://wordpress.org/extend/plugins/simpletwitter/

Butoane animate “Follow me on Twitter” gasiti aici: http://siahdesign.com/archives/150

Pentru a afla care sunt produsele sau serviciile pe care clientii le prefera si in acelasi timp pentru a va promova contul Twitter lansati coduri promotionale exclusiv pentru cei care va urmaresc pe Twitter.

Sursa:http://optimizare-site-google.inside-web.com/articole-smo/promovare-afacere-twitter

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu