Director Sibiu este un blog dedicat blogurilor sibiene unde puteti gasii constant cele mai noi stiri postate pe blogurile si site-urile sibiene.


Cum sa-ti promovezi afacerea pe YouTube


Youtube, ca si celelalte retele sociale (Facebook , Twitter, Blogspot), este o optiune chiar interesanta de promovare, mai ales daca luam in vedere faptul ca necesita un cost minim si putina imaginatie.

YouTube poate fi un instrument foarte eficient pentru promovarea unei afaceri si educarea potentialilor clienti.

Platformele video, in special Youtube, sunt foarte bine optimizate de Google atat in pagina cu toate rezultatele (rezultate nefiltrate care includ toate tipurile de continut) cat si in pagina de rezultate cu filtrul Videoclipuri.

Va puteti folosi de YouTube pentru a :

- Stabili o expertiza intr-un domeniu via un tutorial sau videoclip educativ

- Impartasi experienta dvs. dintr-un anumit sector de activitate

- Incepe o discutie cu prospectii via un videoclip tematic.

Sa presupunem ca detineti o agentie de turism si nu reusiti sa atrageti multi clienti spre o anumita destinatie. Publicati un videoclip interesant despre destinatia respectiva si inserati la sfarsitul acestuia oferta dvs.

Sau, daca vindeti produse relativ noi pe piata romaneasca, realizati videoclipuri educative, cu ajutorul carora veti informa si convinge in acelasi timp clientii de utilitatea produselor respective. Impactul asupra consumatorului va fi mai mare decat prezentarea in scris a produselor.

Cum sa te folosesti de YouTube pentru a-ti face cunoscuta firma :

- Postati pe YouTube videoclipuri de prezentare, interviuri sau conferinte pe care le-ati organizat sau la care ati participat.

- Intervievati un alt expert din domeniul dumneavoastra.

- Daca aveti de gand sa postati în mod regulat continut video, creati un canal pe YouTube.

- Atunci cand creati contul, alegeti un nume de utilizator care sa reflecte brand-ul …Numele de utilizator va fi si numele canalului dvs. pe YouTube.

- Folositi URL-ul canalului dvs. de pe YouTube in toate instrumentele de comunicare: carti de vizita, pliante, semnaturi de e-mail, site etc …

- Creati un videoclip cu detalii despre produsele sau serviciile dvs. pentru a informa si atrage prospectii.

- Postati marturii video ale clientilor satisfacuti pentru a creste credibilitatea dvs. Daca este posibil, realizati un videoclip care sa arate rezultatele obtinute de catre un client care foloseste serviciul sau produsul dumneavoastra.

- Postati videoclipuri cu angajatii si cu sediul dvs.

- Publicati link-uri catre videoclipuri pe toate retelele sociale ale firmei : blog, Facebook, Twitter, etc

- La sfarsitul videoclipului, introduceti cateva informatii de contact: nume, URL site, numarul de telefon sau adresa e-mail.

Sursa:http://optimizare-site-google.inside-web.com/articole-smo/promovare-afacere-pe-youtube

Un comentariu: